Pages

Mereka Ke Jinjang Pelamin

Assalamualaikum. Salam Sejahtera You All.

Amacam hari-hari you all, berjalan dengan baik ke eidak.? Hope semuanya baik-baik la yea. Kalau ada masalah tu biasa la kan. Mana ada hidup yang sentiasa baik aman damai bahagia je kan. Semua ni mematangkan kita untuk meneruskan hidup di bumi pinjaman.

Ok berbalik apa yang I nak habaq kat you all ialah last weekend I attend majlis perkahwinan college mate I. (Attend je majlis orang, majlis sendiri entah bila. Hu3.)  Both of pengantin baru ni adalah college mate I. Dorang pun bercinta masa zaman-zaman belajar dulu. Tapi before dorang berdua bercinta masing-masing bercinta dengan orang lain. Last-last bila masing-masing kembali solo, dorang bercinta pulak berdua.





Dari zaman study sampai ke zaman bekerja dorang masih bercinta. Lama jugak la. Dan dah dikatakan jodoh, setelah 4-5 tahun mereka bercintan cintun akhirnya mereka disatukan sebagai suami isteri. Sangat sweet.

So sebagai hamba Allah dibumi ini apa kata jom kita sesama doakan mereka bersama hingga ke jannah. Insyallah. Amin. Dan doakan untuk I sekali yea. Semoga jodoh yang bakal datang ini adalah yang terbaik untuk I. AMIN......





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...